Občanská poradna - systém občanského poradenství vznikl před 60 lety ve Velké Británii a v České republice začal fungovat od roku 1998.
sídlo: | budova Městského úřadu, Radnice I. nám. 5. května 1, Čelákovice |
---|---|
konzultační hodiny: | každá 1. středa v měsíci 13.00 - 17.00 hod. |
kontaktní osoba: | Václava Zajíčková |
mobilní telefon: | 775 561 848 - objednání předem |
telefon: | 325 511 148 (kancelář Nymburk) |
e-mail: | |
www stránky: | www.respondeo.cz |
Základními principy občanského poradenství jsou bezplatnost, nestrannost, nezávislost a důvěrnost. Poradna poskytuje rady, informace a pomoc především v těchto oblastech:
Poradna poskytuje kromě rady a informací i praktickou pomoc, tzv. asistenci při složitějších jednáních s institucemi, pomoc při sepsání podání i prokonzultování situace s právníkem.
Od září 2013 došlo ke změně názvu organizace. Původní název Občanská poradna Nymburk, o. s. přestal platit, nový název organizace je Respondeo, o. s., s účinností od 6. 2. 2016 došlo ke změně jména organizace z Respondeo, o.s. na Respondeo, z. s.