Povinné informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

  1. Oficiální název

    Město Čelákovice
    Městský úřad Čelákovice

  2. Důvod a způsob založení

    Město Čelákovice - vzniklo jako územní samosprávná jednotka v souladu se zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající, tedy je právnickou osobou s plnou právní subjektivitou.
    Posláním města je zajištění veřejné správy na svém území, případně výkon státní správy v územním obvodu, za podmínek stanovených zákony.
    Město Čelákovice se dělí na tyto části:
    - Čelákovice
    - Sedlčánky
    - Záluží

  3. Organizační struktura

    Orgány města:
    Zastupitelstvo města - je složeno z 21 členů a jeho pravomoci jsou dány zákonem o obcích
    Rada města - je výkonným orgánem města, má 7 členů a tvoří ji starosta, místostarostové a další členové rady zvolení ze zastupitelů, pravomoci jsou dány zákonem o obcích
    Starosta - je volen zastupitelstvem, zastupuje město navenek, jeho pravomoci jsou dány zákonem o obcích
    Městský úřad - tvoří jej starosta, místostarostové, tajemník městského úřadu a zaměstnanci města zařazení do městského úřadu
    Městská policie - řídí se zákonem č. 553/1999 Sb., o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů
    Odbory a oddělení Městského úřadu
    Organizační složky
    Orgány Zastupitelstva města
    Orgány Rady města
    Organizace zřizované městem

  4. Kontaktní spojení

    Kontaktní poštovní adresa:

  5. Město Čelákovice / Městský úřad Čelákovice
    nám. 5. května 1, 250 88 Čelákovice

    Adresy úřadoven pro osobní návštěvu:
    Město Čelákovice / Městský úřad Čelákovice
    nám. 5. května 1, 250 88 Čelákovice (historická budova Radnice)
    Stankovského 1650, 250 88 Čelákovice (budova Obecní dům)

    Úřední hodiny:
    pondělí  8:00 - 17:00 
    středa 8:00 - 17:00 
    pátek 8:00 - 14:00 (do odvolání zrušeno)
    (polední přestávka 12:00 - 12:45 pro pokladnu, ověřování podpisů a podatelnu) 


    Telefonní spojení:
    326 929 111, 326 929 101 podatelna / ústředna 

    Číslo faxu:
    326 991 237 - budova nám. 5. května (podatelna)

    Internetové stránky města:
    www.celakovice.cz

    Elektronická podatelna:
    mu@celakovice.cz

    ID datové schránky:
    fn6bxia

  6. Bankovní spojení:

    Komerční banka, 19-4127201/0100

  7. 00240117

  8. DIČ

    CZ00240117

  9. Dokumenty

    8.1.1 Strategický plán rozvoje města Čelákovic
    8.1.2 Územní plán města Čelákovic
    8.1.3 Demografická studie
    8.2    Rozpočet města

  10. Žádosti o informace:

    Postup při ústně podané žádosti:
    Zaměstnanci z odboru organizačního poskytnou základní informace o umístění úřední desky, informační tabule, případně doporučí, na jaký odbor MěÚ se má žadatel obrátit. Telefonicky podané žádosti o informace budou
    z ústředny rovněž přepojovány na příslušný odbor MěÚ. Nebude-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně. Rovněž přijde-li žadatel s ústní žádostí o informaci, jejíž zodpovězení je složité, bude požádán o její písemné podání.
    Postup při podávání a vyřizování písemných žádostí:
    Písemné žádosti o poskytnutí informace doručené osobně podává žadatel v podatelně MěÚ, v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o poskytování informací, ve znění pozdějších předpisů. Písemné žádosti doručené osobně, poštou, datovou schránkou nebo jiným telekomunikačním zařízením budou z podatelny MěÚ podle obsahu předány k vyřízení jednotlivým odborům MěÚ. Z podání musí být zřejmé, že je určeno městu (popř. městskému úřadu) a kdo jej podává.
    U podání prostřednictvím telekomunikačního zařízení musí být uvedena rovněž identifikace žadatele (např. elektronická adresa). Postup odborů MěÚ po obdržení písemných žádostí o informace se dále řídí ustanovením zákona č. 106/1999 Sb., o poskytování informací, ve znění pozdějších předpisů.

  11. Příjem žádostí a dalších podání:

    elektronicky:
    mu@celakovice.cz s elektronicky ověřeným podpisem - podle zvláštního předpisu
    datovou schránkou:
    fn6bxia
    písemně doručit do podatelny:
    Město Čelákovice / Městský úřad Čelákovice
    nám. 5.května 1, 250 88 Čelákovice

  12. Opravné prostředky:

    Žadatel o informaci může podat odvolání prostřednictvím MěÚ Čelákovice u nadřízeného orgánu ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí o odmítnutí žádosti nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti.

  13. Formuláře

    Seznam používaných formulářů

  14. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací:

    Postupy řešení vybraných situací

  15. Předpisy

    14.1 nejdůležitější používané předpisy: legislativa, používané zákony 
    14.2 vydané právní předpisy: vyhlášky a nařízení

  16. Úhrady za poskytování informací

    15.1 sazebník úhrad za poskytování informací: ikona souboruI/02/2019
    15.2 usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací:

  17. Licenční smlouvy

    16.1 vzory licenčních smluv:
    16.2 výhradní licence:

  18. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

     výroční zprávy: zprávy v jednotlivých letech

  19. Zveřejnění dle § 5 odst. 3 zákona:

    2010201120122013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 20202021, 2022, 2023

load