Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb.
Oficiální název
Město Čelákovice Městský úřad Čelákovice
Důvod a způsob založení
Město Čelákovice - vzniklo jako územní samosprávná jednotka v souladu se zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající, tedy je právnickou osobou s plnou právní subjektivitou. Posláním města je zajištění veřejné správy na svém území, případně výkon státní správy v územním obvodu, za podmínek stanovených zákony. Město Čelákovice se dělí na tyto části: - Čelákovice - Sedlčánky - Záluží
Organizační struktura
Orgány města: Zastupitelstvo města - je složeno z 21 členů a jeho pravomoci jsou dány zákonem o obcích Rada města - je výkonným orgánem města, má 7 členů a tvoří ji starosta, místostarostové a další členové rady zvolení ze zastupitelů, pravomoci jsou dány zákonem o obcích Starosta - je volen zastupitelstvem, zastupuje město navenek, jeho pravomoci jsou dány zákonem o obcích Městský úřad - tvoří jej starosta, místostarostové, tajemník městského úřadu a zaměstnanci města zařazení do městského úřadu Městská policie - řídí se zákonem č. 553/1999 Sb., o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů Odbory a oddělení Městského úřadu Organizační složky Orgány Zastupitelstva města Orgány Rady města Organizace zřizované městem
Kontaktní spojení
Kontaktní poštovní adresa:
Město Čelákovice / Městský úřad Čelákovice nám. 5. května 1, 250 88 Čelákovice
Adresy úřadoven pro osobní návštěvu: Město Čelákovice / Městský úřad Čelákovice nám. 5. května 1, 250 88 Čelákovice (historická budova Radnice) Stankovského 1650, 250 88 Čelákovice (budova Obecní dům)
Úřední hodiny: pondělí 8:00 - 17:00 středa 8:00 - 17:00 pátek 8:00 - 14:00 (do odvolání zrušeno) (polední přestávka 12:00 - 12:45 pro pokladnu, ověřování podpisů a podatelnu)
Postup při ústně podané žádosti: Zaměstnanci z odboru organizačního poskytnou základní informace o umístění úřední desky, informační tabule, případně doporučí, na jaký odbor MěÚ se má žadatel obrátit. Telefonicky podané žádosti o informace budou z ústředny rovněž přepojovány na příslušný odbor MěÚ. Nebude-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně. Rovněž přijde-li žadatel s ústní žádostí o informaci, jejíž zodpovězení je složité, bude požádán o její písemné podání. Postup při podávání a vyřizování písemných žádostí: Písemné žádosti o poskytnutí informace doručené osobně podává žadatel v podatelně MěÚ, v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o poskytování informací, ve znění pozdějších předpisů. Písemné žádosti doručené osobně, poštou, datovou schránkou nebo jiným telekomunikačním zařízením budou z podatelny MěÚ podle obsahu předány k vyřízení jednotlivým odborům MěÚ. Z podání musí být zřejmé, že je určeno městu (popř. městskému úřadu) a kdo jej podává. U podání prostřednictvím telekomunikačního zařízení musí být uvedena rovněž identifikace žadatele (např. elektronická adresa). Postup odborů MěÚ po obdržení písemných žádostí o informace se dále řídí ustanovením zákona č. 106/1999 Sb., o poskytování informací, ve znění pozdějších předpisů.
Příjem žádostí a dalších podání:
elektronicky: mu@celakovice.cz s elektronicky ověřeným podpisem - podle zvláštního předpisu datovou schránkou: fn6bxia písemně doručit do podatelny: Město Čelákovice / Městský úřad Čelákovice nám. 5.května 1, 250 88 Čelákovice
Opravné prostředky:
Žadatel o informaci může podat odvolání prostřednictvím MěÚ Čelákovice u nadřízeného orgánu ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí o odmítnutí žádosti nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti.